Medlemsoplysninger

 

Vi vil gerne kunne finde dig …

Har du skiftet navn, adresse eller arbejdsgiver? Har du fået nyt telefonnummer eller e-mailadresse?

I Fællessekretariatet ønsker vi altid at yde den bedste service for vore medlemmer. Indimellem støder vi dog ind i problemet med, at vi ikke kan finde dig i medlemssystemet. Årsagen kan være, at du har skiftet efternavn i forbindelse med, at du er blevet gift eller har foretaget navneskift i øvrigt.

Du kan også have skiftet arbejdsgiver, og her er det vigtigt, at du er opmærksom på, at vi arbejder med en opdeling på 3 områder: Det private, det kommunale og det statslige ansættelsesområde.

Da vi af og til har brug for hurtigt at komme i kontakt med dig, er det vigtigt, at du hele tiden ajourfører dine oplysninger såsom navneændring, ny adresse, ny arbejdsgiver, nyt telefonnummer og ny e-mailadresse.

Du skal selv logge dig ind på Mit JA og derefter Mine oplysninger. Her kan du indtaste dine ændringer. På den måde vil vi hurtigt kunne komme i kontakt med dig, og når du ringer eller skriver, vil dit spørgsmål havne hos den rette medarbejder med det samme.

 Kontakt JA

Susanne Vilbrand
Tlf.:
33212800
Sidst ændret: 02/01/2017