Gå til sidens indhold

Generalforsamling, Marsksafari og agronombal

- samt generalforsamling i Dansk Agronomforening

Grå Sol Bramgåseflok BC44830 2013 November (2)

Dette års arrangement byder på en guidet tur i tøndermarsken ved det frodige og fuglerige marskland ud mod Vadehavet. Her har livet i marsken ofte budt beboerne på store udfordringer og naturkatastrofer. For beskytte sig, har man bygget diger, der stadig bliver bygget højere og højere.

Rundturen byder på indblik i egnens kultur og lokale byggeskik med bl.a. huse bygget på jordhøje samt fantastiske fortællinger fra egnen. På turen ses der også på Tøndermarskens udvikling og indflydelse på naturen, landbruget samt hvad fremtiden for området.

Denne tur begynder kl. 11.00 ved ECCO Conference Centret, hvor deltagerne får udleveret en ”lunch to go pose” inden de går ind i Marsksafari busserne - der er i alt 96 pladser til denne tur. Efter turen bydes der på kaffe og kage inden agronomforeningens generalforsamling går i gang. Efter generalforsamlingen vil der være en konstruktiv debat om Agronomforeningens fremtid og profil, der afsluttes kl. 18.00.

Der bydes velkommen til agronombal med middag og efterfølgende dans kl. 18.30, hvor traditionen tro jubilarerne fejres.

Det er muligt at booke overnatning på ECCO Conference Center. Studerende har også mulighed for at booke overnatning på Ulrikskollegiet ca. 700 m. fra ECCO
Conference Centret.

Dagsorden til dagens generalforsamling finder du på hjemmesiden.

Pris for deltagelse
Dagsprogram er gratis for medlem og ledsager
Deltagelse i middag og agronombal pr. person kr. 350,00 – studerende deltager gratis
Deltagelse af ikke JA medlem pr. person kr. 700,00 for middag og bal.
Overnatning i enkelt værelse incl. morgenmad kr. 785,00
Overnatning i dobbelt værelse incl. morgenmad kr. 870,00
Overnatning på Ulrikskollegiet kr. pr. person kr. 220,00 – morgenmad kan tilkøbes for kr. 70,00

Overnatning bookes ved tilmelding på JAs arrangementskalender og opkræves efterfølgende via faktura fra JA.

Tilmelding senest den 10. april. Alle medlemmer af JA er velkommen til at deltage.

Vi ser frem til en spændende dag.

Hilsen bestyrelsen i Dansk Agronomforening

Bo Degnbol